Welcome to Norrizan Bakers

Norrizan Bakers conducts baking and cooking classes for adults & children. We also supply baking needs and tools.
For those who have interest in flower decoration and other crafts work, classes are also scheduled from time to time. All my works are handmade by me including "hantaran" (wedding gifts for brides) and wedding favors.

Norrizan Bakers menyediakan perkhidmatan tempahan kek untuk sebarang majlis serta kelas memasak buat dewasa dan kanak-kanak. Kami juga membekalkan bahan-bahan dan peralatan membuat kek dan pastri.
Kelas gubahan bunga juga diadakan bagi yang berminat. Norrizan Bakers juga mengambil tempahan, untuk gubahan hantaran dan cenderahati perkahwinan.

Cakes Gallery

Related Posts with Thumbnails

Hamper at Utusan Malaysia

Hamper Izan bukan saja cantik malah sedap


NORRIZAN Alias bersama koleksi hamper yang memenuhi segenap ruang bilik khas di premisnya.

MELIHAT sendiri pelbagai jenis dan bentuk bekas hamper yang tersimpan di dalam salah sebuah sebuah bilik di premis Norrizan Bakers membuatkan penulis terkesima seketika.

Bukan calang-calang hamper yang disediakan untuk pelanggan lebih-lebih lagi menjelang musim perayaan ini.
Pemiliknya, Norrizan Alias, 48, mencari idea baru untuk pembungkusan hamper terbaik sebagai buah tangan menjelang musim perayaan.

Menurut wanita yang lebih mesra dengan dipanggil Kak Izan ini, setiap tahun beliau terlebih dahulu akan berbincang dengan para pembantunya untuk menghasilkan hamper yang cantik serta kek dan biskut yang sedap.

"Gabungan idea mereka (pembantu) dan idea Kak Izan sendiri amat penting dalam pembuatan kek dan biskut untuk memenuhi isi kandungan hamper yang disediakan," jelas Norrizan yang ditemui di premisnya yang terletak di Petaling Jaya, Selangor , baru baru ini. [klik di sini]
 
norrizan bakers © 2008 | Cr�ditos: Templates Novo Blogger